Active Beauty
Trudnoća ljeti: opušteno s trudničkim trbuščićem

Chill Mom

Trudnoća ljeti: opušteno s trudničkim trbuščićem

Sandale i lagane haljine, ali i nateknuti dijelovi tijela i zadržavanje vode - trudnoća tijekom ljeta budućim mamama donosi određene pozitivne i negativne strane. Ovdje donosimo naše savjete kako biste se rashladili. Uz to ćemo spomenuti na što je bitno obratiti pažnju prilikom kupanja u bazenima, jezeru i moru.
Tko je izgurao ljeto s trudničkim trbuščićem, može s iskustvom reći da postoje oni divni, opušteni dani u sandalama i tankoj odjeći, ali i ekstremna vrućina koja nerijetko sa sobom donosi probleme s cirkulacijom, teške noge i poteškoće sa spavanjem.
 

Trudnoća tijekom ljeta?

Donosimo tri savjeta kako da tijekom svoje trudnoće u najvruće doba godine možete ostati opušteni i rashladiti se.

 

1. Hladna odjeća

Ljeti je tako jednostavno kao trudnica se odijevati u laganu, hladnu i udobnu odjeću. Samo posegnite za široko krojenom haljinom i uskočite u otvorene sandale. Najbolje je odabrati svijetlu lanenu haljinu. Jer svijetle boje bolje reflektiraju svjetlost od tamnih i stoga propuštaju manje topline na kožu. Osim toga se lan smatra idealnim materijalom za ljeto jer se njegovim tkanjem odlično odbija vrućina. Trudnoća tijekom ljeta: s ovakvom odjevnom kombinacijom se itekako osjećamo ugodno.

2. Lagana prehrana uz puno tekućine

Cirkulacija budućih majki nije opterećena samo vrućinom, tu je i teška hrana koja može dovesti do testa opterećenja. Stoga umjesto za masnim i ljutim obrocima (ljutina dodatno potiče stvaranje znoja) radije posegnite za laganim, sočnim namirnicama. Dobro je što nam ljeto daruje toliko nutritivno bogatih vrsta voća i povrća. Ono nije samo ukusno, nego svojim visokim udjelom vode osigurava i osvježenje. A kad smo već kod osvježenja: nemojte zaboraviti piti puno tekućine! Najbolje je piti mlaki čaj umjesto hladne vode. Tako će organizam morati utrošiti manje energije za regulaciju temperature.

 

3. Pridržavajte se sieste

Lagano kretanje je uvijek dobro – pa tako i tijekom trudnoće. Ali isto tako je legitimno povremeno samo leći, dignuti noge u povišeni položaj i opušteno uživati u siesti. Tu nam naši susjedi s juga slobodno mogu biti uzor. Tijekom podnevne vrućine se odmaraju u rashlađenim stanovima i aktivnosti ostavljaju za kasnije popodnevne i večernje sate. Držanje nogu u povišenom položaju uz to pomaže kod zadržavanja vode u tijelu i nateknuća. Tako se trudnoća ljeti može izdržati!

 

Plivanje s trudničkim trbuščićem

Neke trudnice izbjegavaju vodu u bazenima i jezerima iz straha od moguće infekcije. Načelno se u kupalištima i jezerima možete bezbrižno kupati. No, ako ste nesigurni, porazgovarajte s ginekologinjom ili primaljom. Načelno kod kupanja vrijedi -
  • Odmah nakon kupanja promijenite kupaći kostim jer mnoge trudnice zbog promjena u hormonalnoj ravnoteži imaju povećanu osjetljivost na gljivične infekcije.
  • Posebice kod velikih vrućina se treba polako rashladiti, dio po dio tijela uronite u vodu kako bi se cirkulacija mogla naviknuti na promjenu temperature.
  • Nemojte plivati predugo i predaleko - dodatno opterećenje utječe na kondiciju budućih majki. Stoga radije plivajte udvoje i na jezeru uvijek ostanite blizu obale.
  • K tome se prije odlaska na jezero radije informirajte o trenutnoj kvaliteti vode. Kada su posebno vruća ljeta, jezera mogu biti biološki nepogodna i tada se trudnicama svakako savjetuje da se ne kupaju u njima.