Korisni savjeti za promjenu navika

Voljeli bismo redizajnirati svoje živote i imati mnogo novih zdravih navika...ali njihovo provođenje nam često teško pada. Međutim, stvar nije u nedostatku samodiscipline. Uz ove korisne trikove konačno se rješavamo loših navika.
 

 1. Dobre navike olakšati, loše navike otežati

Donosimo jednostavan način za promjenu navika. Tu je koristan put najmanjeg otpora — ako je super jednostavno uključiti Netflix ili otvoriti aplikaciju za društvene mreže, velika je vjerojatnost da će Vam to ispuniti večer. Da biste si pomogli u stvaranju dobrih navika, morate smanjiti otpor prema njima. Primjeri: ako kao novu naviku želim početi više čitati, onda je dobra ideja da knjige budu vidljive na noćnom ormariću, u dnevnoj sobi, u kuhinji - bilo gdje, gdje želite čitati. Alternativno, čitač e-knjiga neka bude dobro napunjen sadržajima i uvijek spreman pri ruci. Loše navike tada samo treba otežati, npr. aplikacije društvenih medija mogu se izbrisati i zatim ponovno instalirati ili se pristupni podaci moraju ponovno unositi. Možete ih staviti i u skrivenu mapu na pametnom telefonu kako ih ne biste uvijek pozivali refleksno. Prijenosno računalo s Netflixom možete spremiti u kutiju tako da se prvo mora raspakirati - kao alternativa lakše dostupnom TV-u ravnog ekrana.