Active Beauty
Jutarnja rutina: 5 savjeta za opušteni početak dana

Obziran početak

Jutarnja rutina: 5 savjeta za opušteni početak dana

Prvi sati nakon buđenja utječu na raspoloženje, produktivnost i razinu stresa tijekom cijelog dana. Stoga su ovo sve dobri razlozi da sa svakodnevnom jutarnjom rutinom dobro raspoloženi i puni energije započnete svoj dan. Od opuštenog doručka s muslijem i orašastim plodovima sve do vježbi za trening kod kuće smo sastavili pet ideja kako se s jednostavnim ritualima možete pretvoriti u osobu koja jutri rado ustaje iz kreveta.

Jutarnja rutina: Vaš obziran početak dana u 5 koraka

Pored zdravog sna i redovitog ritma spavanja je za razinu energije ključan način kako započinjete svoje jutro, a time se sasvim usput jača i životna radost. Ipak ne želimo jutarnji blues ponedjeljkom …
Ne morate nužno ugraditi svih pet savjeta u svoju osobnu jutarnju rutinu. Odaberite si jednostavno one rituale koji idu uz Vas i Vašu ideju o savršenom početku dana i odmah sutra krenite s njihovom primjenom.

1. Power on: glazba za buđenje

Glazba unosi dinamičnost u Vašu jutarnju rutinu. Pritom Vi odlučujete kako želite da Vas se budi: opušteno i nježno s cvrkutom ptica i šumovima iz prirode ili nabijeno energijom uz Vašu omiljeni žanr. Savjet: Pjesme s nenaglašenim instrumentima ili mirne note klavira posebno su dobre za obziran i opušten početak dana.

2. Uvedite kretanje u svoju jutarnju rutinu

Ubacite nekoliko minuta fizičke aktivnosti u svoju jutarnju rutinu i tako se sasvim jednostavno pokrenite. Svejedno hoćete li tih 20 minuta vježbati jogu, izvoditi vježbe istezanja ili odraditi kratki energični workout za trbuh, noge i guzu, odluka je na Vama i Vašim preferencijama. Važno je kretanje kako biste pokrenuli cirkulaciju i napunili se novom energijom. Pospremanje kreveta ili mali pothvat pospremanja može postati jutarnjim ritualom. A najbolje pri tome: Stvaranje reda i spremanje kreveta donose brzo iskustvo uspjeha te će Vas tako odmah oraspoložiti.

3. Pisanje žurnala za dušu

Intuitivno pisanje može biti osviješten i istovremeno opuštajući početak dana. Najpoznatija metoda pisanja kao dio jutarnje rutine dolazi od autorice Julije Cameron. Za Vaše „Jutarnje stranice“ Vam je potrebno samo tri lista papira, jedna olovka i malo vremena. Cilj vježbe je te tri stranice ispuniti vlastitim mislima, reflektirati sebe i uvesti red u onaj kaos u glavi.

4. Zdrava rutina: buđenje bez pametnog telefona

Sigurno Vam je dobro poznata navika da odmah ujutro idete provjeriti pretinac elektroničke pošte, poruke na WhatsAppu i društvene medije. Oslobodite se od tih digitalnih kradljivaca vremena i naredite si za prvi sat nakon ustajanja suzdržavanje od pametnog telefona. Vidjet ćete koliko vremena od jedanput imate za druge stvari.

5. Uzmite si vremena za doručak

Prava hrana već nas ujutro može učiniti sretnima. Zobena kaša puna vitamina ili musli će nam, između ostalog, osigurati potrebnu dozu aminokiseline triptofan. Ona je važna tvar u proizvodnji hormona sreće serotonin. Nalazi se u kakau, zobenim pahuljicama i orašastim plodovima. Sama činjenica što si uzimate vrijeme za doručak donosi dodatnu dozu snage i energije za predstojeći dan.