Active Beauty
Intervju: Ljupka Gojić Mikić

Manekenka, supruga nogometaša. Uz to poduzetnica i nositeljica brenda Jolie Petite.

Intervju: Ljupka Gojić Mikić

Javnosti ste poznati kao manekenka i supruga nogometaša. Uz sve to ste i poduzetnica i nositeljica brenda Jolie Petite. Kako Vam je došla ideja za pokretanje svojeg brenda?

Mislim da sam prvo i jedino postala poznata kao model, a ta mi je titula kasnije u mnogočemu pomogla. Od ideje do realiziranja svih poslova nekako trebam biti najzahvalnija baš njoj. Zbog modelinga često sam putovala i na tim putovanjima naučila mnogo toga, a najviše da se ne treba bojati živjeti.

Koliko je zahtjevno i naporno biti majka, supruga, poduzetnica? S obzirom na poslovni raspored, kako uspijevate uskladiti poslovan i privatan život?

Stignem tako što uključim cijelu obitelj i rodbinu (smijeh)… Dobra je organizacija jako bitna.

Što Vas čini ponosnom i kako dolazite do inspiracije?

Ponosnom me čine djeca kad ih čujem da pozdravljaju susjede, učitelje ispred škole, da su pristojne za stolom, da cijene što imaju, da su empatične, da su djeca. Inspiraciju pronalazim u svemu. Meni je nekad dovoljno pogledati koje je boje nebo taj dan.

Ove godine sa svojom kćeri sudjelujete u kampanji dm-a i Pantenea u veljači. Možete li nam ukratko reći o tome, što je tema kampanje i koju poruku nosi?

Kada je riječ o mojem slučaju, imam osjećaj da suradnja s Panteneom traje cijeli život, odnosno kroz cijeli život. Svjetska kampanja koju sam jako davno snimila za Pantene ostala mi je jedna od najdražih u cijeloj karijeri iako sam, gledajući iz sadašnje perspektive, tada još bila skoro dijete. Upravo mi je zato bio zanimljiv prijedlog koji je došao iz Pantenea, da mi se ovaj put u kampanji pridruži i moja najstarija kći Jana Sienna. Ujedno je to bila i poruka cijele kampanje – prenošenje vrijednosti iz generacije u generaciju, s koljena na koljeno. Naziv je kampanje „Snaga je u nama“ i nadam se da će snažna i zdrava kosa biti svakodnevan podsjetnik na lakoću kojom trebamo koračati svaki dan.

Gdje i kako se rodila ideja za sudjelovanje?

S obzirom na gore ispričanu priču, mislim da je nekako logičan slijed događaja doveo do toga da sada ponovno udružimo snage i napravimo još jednu dobru priču, (p)ojačanu s onima na kojima svijet ostaje. Jana Sienna na snimanju i u pripremi kampanje uživala je koliko i ja što se vidi i iz naših fotografija. A posebno iznenađenje za sve kupce Pantene proizvoda u trgovinama dm-a tijekom veljače jest poklon kozmetička torbica našeg brenda Jolie Petite by Ljupka Gojic.

Kako provodite slobodno vrijeme i „punite baterije“ za daljnje izazove?

Najviše se mogu odmoriti na putovanjima. Još od vremena kad sam bila model ostala mi je navika da kad sjednem u avion, zaspim i probudim se kad sletimo. Tako se nastavilo i s djecom jer su od malena u avionima. Kada je riječ o punjenju baterija, tu sam pravi blizanac kojem se baterije nikad ne isprazne.

Planirate li u skorije vrijeme neki novi projekt koji bi ekskluzivno podijelili s nama?

„Modni“ i „slatki“ Jolie Petite trenutačno su dva posla koja mnogo zahtijevaju, ali i imaju još mnogo prostora za kreativnost, tako da ću još neko vrijeme biti posvećena samo njima.

Budući da ste živjeli u različitim dijelovima svijeta, koji Vas je oduševio, za koju biste državu ili grad preporučili da ju posjetimo?

Stvarno sam živjela svugdje, ali tamo gdje sam pustila korijenje i dopustila da mi, uz Zagreb, postanu dom dva su grada – Hiroshima i New York. Tko god ide u Japan i traži od mene savjet, uvijek ću reći da ne zaobilaze Hiroshimu jer to je poseban grad, posebni ljudi i posebna energija. Često mi se jave ljudi koji ga nisu imali u planu posjetiti, ali su me poslušali – kažu da ih je najviše oduševio.

Kupujete li u dm-u i što se najčešće nađe u Vašoj košarici?

Često sam u dm-u jer je u mojem kvartu. I moram priznati da mi je poseban gušt otići do njega – od ugodnih i pristojnih prodavačica do proizvoda, sve volim. Najčešće kupujem stvari koje mi trebaju za djecu jer vjerujem u kvalitetu proizvoda koje kupujem u dm-u.

Želite li nešto dodatno poručiti našim čitateljima?

Biti svoj. Ne stavljati se u ladice i ne uspoređivati se s drugima. Dijeliti ideje i razgovarati o njima. Stvarati bolji dom za neke nove generacije. Biti čovjek.

Postoji li nešto što do sada niste imali priliku ostvariti, a htjeli biste (neostvareno putovanje, poduzetnički pothvat ili nešto treće)?

Ne razmišljam o tome što nisam ostvarila niti ikad planiram. Nekako se volim koncentrirati na stvari od kojih odjednom dobijem one poznate leptiriće u trbuhu. Kada je riječ o modi i hrani, one su uvijek prisutne, tako da sam si ostvarila da taj osjećaj potraje. Ono što mi je najveći izazov jesu moja djeca i da ih odgojim u žene koje će biti dobre prema sebi i drugima.